Får du ikke booket dine borde? Her er gæsternes svar på, hvad der er vigtigst for dem

Får du ikke booket dine borde? Her er gæsternes svar på, hvad der er vigtigst for dem

Hos GOTABLE har vi indsamlet data, der er baseret på svar fra mere end 500 danskere. Denne spørgeskemaundersøgelse, skulle bruges til at gøre GOTABLE klogere på danskernes restaurantvaner. For os er det vigtigt, at vi kender gæsternes behov og vaner, da vi ønsker, at kunne give dem den bedste oplevelse. Derudover skal denne viden også bruges til gøre restauranter opmærksomme på, hvad det er, at gæsterne vil have, og hvad det er der gør, at de muligvis vælger netop din restaurant!

 

Med hvilken tidshorisont reserverer gæsterne bord?

Hos GOTABLE er tidshorisonten for gæsternes reservation af bord, en yderst vigtig faktor. Gennem vores undersøgelser, kan det konkluderes, at ca. 60% reserverer bord på dagen. Ved hjælp af konceptet fra GOTABLE tror vi på, at kunne ændre gæsternes adfærd, ved at give dem mulighed for at være spontane. På nuværende tidspunkt, er gæsterne vant til at planlægge deres restaurantbesøg. Dette gør sig gældende ved almindelig reservation og samtidig ved brug af deals. De sidste 40%, som reserverer bord dage før besøget, har nu gennem GOTABLE mulighed for at være spontane.

 

Hvad er vigtigst for gæsterne, når de reserverer bord?

Vores undersøgelse viser, at mere end 60% af respondenterne mener, at nem og hurtig reservation er vigtigst for dem. Hos GOTABLE kan vi imødekomme dette, da en af grundstenene hos os er, at gøre det muligt for gæsterne, at foretage sig en nem og hurtig bordreservation. Vi gør det muligt ved hjælp af en brugervenlig app, som kun kræver få klik, for at booke et bord.  Denne app indeholder nemme funktioner og giver gæsterne et godt overblik over ledige borde på byens restauranter.

 

Det at vi gør det muligt for gæsterne at være spontane, kan hjælpe dig og din restaurant med at have styr på dine gæster. Lige nu er der 27,3%, der først bestiller bordet når de ankommer til din restaurant. De gæster kommer højst sandsynligt ikke ind i dit online booking system, og dermed har du ikke alt den data på dine gæster, som du behøver. Hos GOTABLE får vi de spontane gæsters data og dermed kan sikre din restaurant mod muligt madspild og spildte ressourcer.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *